cercador

ENQUESTA

L'Ajuntament de Vallirana té diversos canals de comunicació per arribar a la ciutadania. Quin és el que més segueixes?

Urgències mèdiques

Quan el CAP no presti servei per estar tancat i, en cas d'urgència, s'haurà de marcar el 061, on un equip de professionals mèdics atendran el pacient i valoraran el cas. Tenint en compte la gravetat de l'emergència donaran consells telefònics, enviaran un sanitari al domicili o bé una ambulància.

També poden derivar el pacient al centre d'Atenció Continuada més proper. En el cas de Vallirana, seria el CUAP de Sant Andreu de la Barca, el CUAP de Sant Vicenç dels Horts o el CAP de Sant Feliu.

L'Ajuntament de Vallirana lamenta la pèrdua de l'atenció continuada al CAP municipal, ja que és un servei que està implantat des de l'any 1990; no obstant això, el desplegament del 061 s'ha mostrat eficaç en altres zones del territori català i s'espera que tingui un bon funcionament també al Baix Llobregat.

Cal recordar que existeix un telèfon per a qualsevol dubte sanitari, actiu durant les 24 hores del dia. El telèfon de Sanitat Respon (902 111 444) també pot ser útil i molt efectiu.

Documents relacionats

Sanitat i Salut Pública

L'Ajuntament de Vallirana, a través de la Regidoria de Serveis Socials, promou l'atenció sanitària pública i organitza els recursos disponibles per a garantir una atenció i una...

Idiomes ES |  EN |  FR 

Cercador de Paraules

Carrerer

Guia urbana de Vallirana Anar a la pàgina del carrerer de Vallirana

Destaquem