Oficina de Català

del Consorci per a la Normalització Lingüística

És un servei que ofereixen el Consorci per a la Normalització lingüística (www.cpnl.cat) i l'Ajuntament de Vallirana des de la Regidoria de Cultura, per tal de posar a l'abast de tots els veïns i veïnes de Vallirana les eines i els recursos necessaris per poder utilitzar correctament el català, tant en l'àmbit privat com en el públic (comerços, entitats, associacions esportives...).

Actualment per les restriccions per la COVID-19 només atenció telefònica de 9 a 13 h (936831661) i per correu electrònic vallirana@cpnl.cat 

El servei romandrà tancat durant les vacances d'estiu que aquest 2020 són del 30 de juliol al 31 d'agost, ambdós inclosos.

Servei d'Atenció Lingüística a les empreses

Et cal assessorament lingüístic per a la teva empresa? Vols millorar la comunicació en català a les xarxes socials? Necessites qualsevol altre tipus d'assessorament lingüístic. Vine al Servei Local de Català i t'hi ajudarem!

Quin cost té?

  *   Criteris específics per a empreses de 10 o menys treballadors
  *   Es revisen gratuïtament textos breus fins a un màxim de 1.600 paraules per setmana (equivalent aproximadament a 4 fulls). Superat aquest límit, les revisions seran de pagament si l'empresa no porta a terme actuacions per promoure l'autonomia lingüística del seu personal.

Per a més informació i per sol·licitar el servei, contacteu amb nosaltres
 

Servei Local de Català

C/ del Molí 2-4 - 08759 Vallirana - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Montserrat Luque Tugas
Telèfon:93 683 16 61
Adreça electrònica: vallirana@cpnl.cat
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 30.10.2020 | 13:59