Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Informació general

  • L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.

  • Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.

  • Ofereix un servei d'atenció personalitzada a la ciutadania, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.

  • Es gestionen diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics. 

  • Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic.

Atenció presencial amb cita prèvia, telefònica i telemàtica

Atenció presencial amb cita prèvia:

  • Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.

  • Registre de documentació d’entrada.

  • Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.

  • Suport puntual i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica.

  • Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.

  • Cita prèvia tècnics municipals.

Per informació específica de cada departament (Serveis Territorials, Serveis Socials...etc) cal adreçar-se directament a cadascun d’ells.

Atenció telefònica:

93 683 08 10 (centraleta).

Atenció telemàtica:

  • Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@vallirana.cat / info@vallirana.cat

  • Recepció/canalització de les instàncies i tràmits electrònics

Horari del servei

De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h i dijous tarda de 16:30 a 19:00 h

Horari d’estiu: de l’1 de juny al 21 de setembre de 8:30 a 14:30 h

Horari de Nadal: des del 1r dijous abans de Nadal fins al 7 de gener de 8:30 a 14:30 h

Darrera actualització: 24.03.2022 | 18:39
Darrera actualització: 24.03.2022 | 18:39