L’Oficina d’Atenció Ciutadana té com a objectiu facilitar l’accés de la ciutadania a l’Ajuntament.
Assumeix les funcions d’assistència en matèria de Registres.
Ofereix un servei d'atenció personalitzada a la ciutadania, per qualsevol canal: presencial, telefònic o telemàtic.
Es gestionen diversos tràmits senzills i s’inicien d’altres de més específics.
Està integrada per un equip de persones polivalents formades específicament en l'atenció al públic.
​Atenció presencial amb cita prèvia:
Informació general de serveis municipals, de la tramitació administrativa i de la ciutat.
Registre de documentació d’entrada.
Tràmits d’empadronament i lliurament de volants.
Suport puntual i orientació a la ciutadania en la tramitació electrònica.
Orientació a la ciutadania de tràmits amb altres administracions.
Cita prèvia tècnics municipals.
Per informació específica de cada departament (Serveis Territorials, Serveis Socials...etc) cal adreçar-se directament a cadascun d’ells.
Atenció telefònica:
93 683 08 10 (centraleta).
Atenció telemàtica:
Recepció i gestió dels correus electrònics de la ciutadania: oac@vallirana.cat / info@vallirana.cat
Recepció/ canalització de les instàncies i tràmits electrònics
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h i dijous tarda de 16:30 a 19:00 h
Horari d’estiu: de l’1 de juny al 21 de setembre de 8:30 a 14:30 h
Horari de Nadal: des del 1r dijous abans de Nadal fins al 7 de gener de 8:30 a 14:30 h