A partir del 15 de setembre queda suspès el servei d’atenció continuada del CAP en l'horari nocturn. De les 24 a les 8 h del matí s'haurà de trucar al 061

Dilluns, 3 d'agost de 2009 a les 00:00
El Servei Català de la Salut va oferir, dimarts 28, una xerrada informativa a la Sala de Plens de l’Ajuntament per explicar el nou model d’atenció continuada, promogut per la Generalitat de Catalunya. Un model que inclou el desplegament del servei del 061 al Baix Llobregat i la suspensió del servei d’atenció continuada en l’horari nocturn, des de les 24 fins a les 8 h del matí, a diferents CAP del Baix Llobregat, entre els quals s’inclou Vallirana.
Malgrat les propostes i mocions presentades per l'Equip de Govern de Vallirana per mantenir el servei d’atenció continuada al CAP de Vallirana durant les 24 h, a partir del 15 de setembre, el Servei Català de la Salut de la Generalitat de Catalunya suspèn el servei en l’horari nocturn, i el 061 serà el número de telèfon que estarà a l’abast de tots els ciutadans i ciutadanes les 24 hores del dia. Així ho van comunicar representants del Servei Català de la Salut en un acte, obert a tothom, organitzat per la Regidoria de Polítiques Socials, Habitatge Social i Salut per informar als ciutadans dels canvis que es portaran a terme.

Aquest nou servei d'emergències pretén unificar la gestió i la qualitat dels serveis d'urgència a totes les comarques de Catalunya, fruit de les diferències existents entre comarques i municipis. El 061 garanteix suport telefònic, atenció in situ dels professionals sanitaris i, si cal, el trasllat en ambulància. És per aquest motiu que, des de la Generalitat, es demana confiança en aquest nou model.

El torn de preguntes va servir als assistents per resoldre dubtes de caire personal i preguntar temes relacionats amb la tecnologia i els serveis d'aquest nou model.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:22