Es reforça l’assessorament sobre les clà usules terra
Dijous, 29 de juny de 2017
L’OMIC compta amb l’atenció de l’associació UNAE-Federació Unió CÃvica de Consumidors i un servei d’assessorament jurÃdic del Col·legi d’Advocats de Sant Feliu
29/06/2017. L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Vallirana atén i assessora aquells consumidors i consumidores que s’han vist afectats per les clà usules abusives a les hipoteques. Un servei que està reforçat amb l’atenció de l’associació UNAE-Federació Unió CÃvica de Consumidors, la qual ofereix també assessorament un dia a la setmana al matà i una tarda al mes.
A més, des del mes de juny l'OMIC compta també amb un servei d’assessorament jurÃdic prestat pel Col·legi d’Advocats de Sant Feliu de Llobregat, grà cies a un conveni de col·laboració de l’Ajuntament amb la Diputació de Barcelona i el mateix Col·legi.
D’aquesta manera, s’amplia el servei d’assessorament jurÃdic que actualment està prestant l’OMIC sobre consultes relacionades amb les clà usules abusives en els préstecs hipotecaris. També s'atenen dubtes generats per la resposta donada per les entitats bancà ries a la reclamació presentada pels consumidors/es i assessora les persones que tenen intenció o que volen valorar la possibilitat de recórrer a la via judicial. En aquests casos, s’informa de la possibilitat d’acollir-se a la justÃcia gratuïta.
Les persones interessades a rebre assessorament de l’OMIC (Passeig dels Horts, s/n) han de demanar cita prèvia per telèfon al 93 683 22 62 o per correu electrònic a l’adreça vlrn.consum@vallirana.cat.
Horari:
Dimarts, de 10 a 14 h
Dimecres, de 10 a 14 h (servei d’assessorament de clà usules abusives hipotecà ries).
Dijous: de 10.30 a 15 h (horari d’estiu del 15 de juny al 15 de setembre)
Últim dijous de mes (Servei d’Orientació JurÃdica), de 8.30 a 10.30 h (horari d’estiu del 15 de juny al 15 de setembre)
Els usuaris de l’OMIC han de ser veïns i veïnes de Vallirana o bé l’empresa o el comerç reclamat, encara que el consumidor no ho sigui. No obstant això, els criteris d’atenció als usuaris del servei d’assessorament de clà usules abusives hipotecaries que porta el col·legi d’advocats de Sant Feliu és obert a tothom i no cal ser de Vallirana per fer-ne ús.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:32
A més, des del mes de juny l'OMIC compta també amb un servei d’assessorament jurÃdic prestat pel Col·legi d’Advocats de Sant Feliu de Llobregat, grà cies a un conveni de col·laboració de l’Ajuntament amb la Diputació de Barcelona i el mateix Col·legi.
D’aquesta manera, s’amplia el servei d’assessorament jurÃdic que actualment està prestant l’OMIC sobre consultes relacionades amb les clà usules abusives en els préstecs hipotecaris. També s'atenen dubtes generats per la resposta donada per les entitats bancà ries a la reclamació presentada pels consumidors/es i assessora les persones que tenen intenció o que volen valorar la possibilitat de recórrer a la via judicial. En aquests casos, s’informa de la possibilitat d’acollir-se a la justÃcia gratuïta.
Les persones interessades a rebre assessorament de l’OMIC (Passeig dels Horts, s/n) han de demanar cita prèvia per telèfon al 93 683 22 62 o per correu electrònic a l’adreça vlrn.consum@vallirana.cat.
Horari:
Dimarts, de 10 a 14 h
Dimecres, de 10 a 14 h (servei d’assessorament de clà usules abusives hipotecà ries).
Dijous: de 10.30 a 15 h (horari d’estiu del 15 de juny al 15 de setembre)
Últim dijous de mes (Servei d’Orientació JurÃdica), de 8.30 a 10.30 h (horari d’estiu del 15 de juny al 15 de setembre)
Els usuaris de l’OMIC han de ser veïns i veïnes de Vallirana o bé l’empresa o el comerç reclamat, encara que el consumidor no ho sigui. No obstant això, els criteris d’atenció als usuaris del servei d’assessorament de clà usules abusives hipotecaries que porta el col·legi d’advocats de Sant Feliu és obert a tothom i no cal ser de Vallirana per fer-ne ús.