Juan Carlos Padilla guanya el IV Premi de Novel·la Històrica
Amb l’obra La casa de los vientos
La casa de los vientos de Juan Carlos Padilla Estrada, és l’obra guanyadora del IV Premi de Novel·la Històrica de Vallirana, dotat amb un premi de 3.000 euros i la publicació de la novel·la per part de l’editorial Diëresi.
El nom de l’obra i autor guanyador es va donar a conèixer dissabte en l’acte de lliurament celebrat al Restaurant El Lledoner amb la presència del director dels Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat a Barcelona, Andreu Felip. Va presidir l’acte l’alcaldessa Eva Martínez, acompanyada pels regidors de l’equip de govern Jordi Urrea, regidor de Cultura i secretari del jurat, Òscar Suñé, Raquel García, Núria Ruiz, Maria Mateo, Inma Fernández del PSC, i David Ferrer de JxCat, mentre que per part de l’oposició s’ha comptat amb la presència del regidor Pedro Montiel d’ERC i Antonio García d’ECP.
No hi ha va faltar una representació de les entitats culturals del municipi, entre les quals destacava Amics de Vallirana i la Biblioteca Josep M. López-Picó que també han participat amb actes al voltant del premi de novel·la. També van assistir al lliurament del premi una representació de la Fundació Josep Botet, i els responsables de l’editorial Diëresi.
L’acte va comptar amb un espectacle de màgia i els parlaments d’autoritats, jurat i del guanyador.