L’Ajuntament activa la tramitació electrònica de sol•licituds E-Tram

Divendres, 19 de febrer de 2010 a les 00:00
Actualment hi ha 12 tràmits disponibles L'Ajuntament de Vallirana ha activat la tramitació electrònica E-Tram. Un sistema, promogut per l’Administració Oberta de Catalunya, que permet, entre d’altres serveis, accedir a la informació de tràmits i gestions, enviar formularis i sol•licituds, i conèixer el seu estat, via Internet.

L’E-Tram és un model públic molt senzill basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació, i té com a objectiu millorar l’eficiència interna, les relacions entre administracions, i les relacions entre l’Administració i els ciutadans, les empreses i/o les organitzacions.

Amb aquest nou mitjà electrònic, l’Ajuntament de Vallirana pretén simplificar la tramitació que ha de fer la ciutadania, reduir el nombre de documents a aportar, escurçar els terminis de resolució, i simplificar al màxim la relació que han de fer els ciutadans davant de l’Ajuntament.

Per realitzar un tràmit només s’ha d’accedir al menú superior “Tràmits i Gestions” del web municipal i moure’s amb el menú de l’esquerra “Informació General” i “Formularis”. Finalment, buscar el formulari que necessitem, omplir les dades i enviar.

Tràmits disponibles
Instància genèrica
Cita amb un càrrec electe o tècnic municipal
Queixes i suggeriments
Volant d’empadronament actual
Volant d’empadronament històric
Volant de convivència actual
Volant de convivència històric
Devolució de fiança per obres
Còpia de plànols topogràfics, urbanístics i parcel•laris
Certificat d’antiguitat i legalitat
Certificat de qualificació urbanística
Domiciliació de tributs, taxes i preus públics.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:26