L’Ajuntament reclamarà a Aqualia una compensació econòmica en el proper rebut

Dissabte, 30 de maig de 2020 a les 13:30

D’altra banda, la propera setmana s’habilitarà un espai web amb les analítiques dels diferents punts de la xarxa d’aigua

L'Ajuntament de Vallirana reclamarà a Aqualia una compensació econòmica en el proper rebut per a tots els veïns afectats per la problemàtica de l’aigua, tal com va informar al ple ordinari del  de maig. Així mateix, per donar resposta a les preguntes i comentaris de la ciutadania i els grups del consistori, habilitarà la setmana vinent un apartat al web municipal a on es publicaran diàriament els nivells de terbolesa i les analítiques que es fan a tots els punts de la xarxa d’aigua del municipi. Les dades d’ahir són de 4.40 UNF, 4.11 UNF, 3.74 UNF i 3.83 UNF i el nivell que marca el Departament de Salut és d’1 UNF.

D’altra banda, està previst que durant el mes de juny es comencin les obres del projecte que connectarà l’aigua del pou Nou amb el dipòsit del Polígon Industrial, situat a uns 2 kilòmetres, i que permetrà garantir el subministrament d’aigua potable a tota la xarxa. Fa unes setmanes es va fer la contractació, ja s’han fet els treballs de camp i la previsió és que l’obra s’ iniciï durant el mes de juny..

Malgrat l’inici d’aquestes obres, continuen les reunions amb l’ACA per connexió definitiva amb aigües del Ter-Llobregat. Segons l’ACA, s’espera realitzar el projecte aquest 2020 i, en la millor de les estimacions, aquestes obres podrien començar durant l’any 2021.

Es recorda que, per tal de garantir el subministrament d’aigua potable a tota la ciutadania, les cisternes es mantindran tot el temps que duri l’episodi de terbolesa a l’aigua.

 - Bassioles: De 9:00 h a 18:00 h (amb 1 h de descans de l’operari per dinar) davant del Centre Cívic Les Bassioles (C/ Comtes d’Arruga)

- El Lledoner: De 9:00 h a 13:30 h davant del restaurant El Lledoner (C/ Anoia)

- Can Julià: De 14:30 h a 18:00 h a Can Julià (C/ Tramuntana – C/ Migjorn)

En el cas de persones vulnerables que necessitin una assistència específica, podeu contactar al telèfon de serveis socials 936830511 o per email a vlrn.ssocials@vallirana.cat. En aquests casos, Serveis Socials gestiona el repartiment d’aigua a domicili gràcies a la col·laboració de Protecció Civil.

L’Ajuntament també posa a disposició de la ciutadania l’Oficina del Servei Públic de Consum per a qualsevol reclamació que es vulgui fer.

Darrera actualització: 01.06.2020 | 12:07