L’OMIC ofereix un servei gratuït d’orientació i assessorament per les clà usules sòl
Divendres, 17 de febrer de 2017
S’amplia l’horari de visites i s’atendrà també els divendres
17/2/2017. Davant la nova normativa sobre clà usules sòl, l’Ajuntament de Vallirana posa en marxa un servei extraordinari d’orientació i assessorament, gratuït per als ciutadans, per reclamar a les entitats bancà ries les quantitats indegudament pagades. Un servei que, degut a la quantitat de visites rebudes, s’ha ampliat també els divendres fins al mes de juny per poder donar resposta a tots els ciutadans i assessorar-los degudament al llarg del procediment de reclamació regulat per aquest decret.
Des de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor s’examina el contracte hipotecari per tal de determinar l’existència de clà usula sòl i es posa a l’abast del ciutadà un formulari de reclamació per dirigir al servei d’atenció al client del seu banc. Un cop rebuda la resposta per part de l’entitat bancà ria o transcorregut el termini perquè doni aquesta resposta, s’informarà al consumidor dels termes de la proposta i de les actuacions que poden dur a terme per defensar els seus drets.
Al mateix temps, si examinant l’escriptura del préstec hipotecari es detecten altres clà usules irregulars, s’informa al consumidor de la seva existència perquè pugui actuar en futures accions que sorgeixin, o del procediment ordinari per presentar reclamació al banc a través del servei d’atenció al client (IRPH, despeses de formalització de la hipoteca, etc.).
Tots els interessats han de demanar cita prèvia i, en el moment de la visita, cal portar l’escriptura de préstec hipotecari, els documents que puguin haver variat el contracte inicial i la resposta donada per l’entitat bancà ria.
Oficina Municipal d’Informació al Consumidor
Ajuntament de Vallirana
Passeig dels Horts, 6
Correu electrònic: consum@vallirana.cat
Horaris:
Dimarts de 9.30 a 14.30 h, dijous de 9.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h i divendres
Servei extraordinari: divendres del 3 de març al 30 de juny, de 9 a 14 h
Per a més informació i per demanar cita prèvia, truqueu al telèfon:
93 683 22 62
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:31
Des de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor s’examina el contracte hipotecari per tal de determinar l’existència de clà usula sòl i es posa a l’abast del ciutadà un formulari de reclamació per dirigir al servei d’atenció al client del seu banc. Un cop rebuda la resposta per part de l’entitat bancà ria o transcorregut el termini perquè doni aquesta resposta, s’informarà al consumidor dels termes de la proposta i de les actuacions que poden dur a terme per defensar els seus drets.
Al mateix temps, si examinant l’escriptura del préstec hipotecari es detecten altres clà usules irregulars, s’informa al consumidor de la seva existència perquè pugui actuar en futures accions que sorgeixin, o del procediment ordinari per presentar reclamació al banc a través del servei d’atenció al client (IRPH, despeses de formalització de la hipoteca, etc.).
Tots els interessats han de demanar cita prèvia i, en el moment de la visita, cal portar l’escriptura de préstec hipotecari, els documents que puguin haver variat el contracte inicial i la resposta donada per l’entitat bancà ria.
Oficina Municipal d’Informació al Consumidor
Ajuntament de Vallirana
Passeig dels Horts, 6
Correu electrònic: consum@vallirana.cat
Horaris:
Dimarts de 9.30 a 14.30 h, dijous de 9.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h i divendres
Servei extraordinari: divendres del 3 de març al 30 de juny, de 9 a 14 h
Per a més informació i per demanar cita prèvia, truqueu al telèfon:
93 683 22 62