Serveis de Promoció Econòmica a la Casa Mestre

Dilluns, 12 d'abril de 2021 a les 11:45

Es presta atenció presencial en alguns serveis, però cal cita prèvia.

Tot i que es mantenen restriccions per la pandèmia, alguns serveis municipals intenten anar recuperant la normalitat, si bé amb diferents mesures preventives. Aquest és el cas de Promoció Econòmica que ja des de l’1 de febrer va reprendre l’atenció presencial en alguns serveis.

Actualment, els únics serveis que es presten presencials actualment a la Casa Mestre són els d’atenció a persones en situació d’atur, programa MAIS (perceptors de la renda garantida), coach ocupacional i Atenció al Consumidor, i tot amb cita prèvia.

Els temes d’empresa s’atenen els corresponents a la gestió d’oferta de feina. Tanmateix davant de qualsevol dubte es pot contactar amb Promoció Econòmica per telèfon (93 683 22 62) i per correu electrònic (vlrn.sol@vallirana.cat).

Per tant, la situació actual del servei que es dona a la Casa Mestre, és:

  • Per regla general, s’aconsella que tot el que es pugui consultar o gestionar per telèfon no es faci presencialment.
  • En funció de la gestió/consulta es valorarà si cal fer atenció presencial, i en aquest cas es donarà cita.
  • Cita prèvia per a gestions de demandants de feina:
    • Noves incorporacions a la borsa de treball.
    • Actualització dades a Xaloc.
    • Tutories de seguiment i de revisió de currículum.
  • Atenció a les empreses (només gestió oferta de feina): contacteu per telèfon o per correu electrònic.
  • Club de feina: de moment no funciona, tampoc pel que fa a les formacions grupals presencials.
  • Cursos d’anglès: s’estan fent mitjançant videoconferència.
  • Sessions de coaching: es reprendran aquest abril de forma telemàtica fis que es puguin fer presencial.
Darrera actualització: 12.04.2021 | 11:48