Un inici de curs perfecte a l’escola bressol Els Barrufets

Dilluns, 29 d’octubre de 2018

Agraeixen la col·laboració de les famílies, que ha permès una gran adaptació dels infants.

29/10/2018. L’equip educatiu de l’escola bressol Els Barrufets està molt satisfet perquè enguany s’ha dut a terme un procés d’adaptació innovador al centre que ha permès que la incorporació dels infants sigui suau, tranquil·la i segura.

Mestres i famílies han caminat plegats, acompanyant els infants durant tot el mes de setembre i part d’octubre en la familiarització de l’escola, amb un ambient de calma i confiança, que ha estat clau per crear una complicitat entre totes les parts.

Segons la directora del centre, Assumpta Suriol, “el procés ha estat molt enriquidor i ple de bones experiències, que donaran lloc a poder gaudir de noves vivències i aprenentatges al llarg de tot el curs”.

La valoració de l’inici de curs ha estat molt positiva. És per aquest motiu que volen agrair la col·laboració de totes les famílies.

Darrera actualització: 29.01.2020 | 09:39