Pressupostos Participatius 2026. Vols ser de la Comissió?

Dimecres, 11 de març de 2026

Inscripcions fins al 22 de març

S’inicien uns nous Pressupostos Participatius, que aquest 2026 tenen una dotació econòmica de 300.000 €. El primer pas és constituir la Comissió dels Pressupostos Participatius que estarà constituïda per:

  • L’alcaldessa o persona a qui delegui la presidència de la Comissió.
  • El/la regidor/a de Participació
  • El/la regidor/a de Joventut
  • El/la regidor/a de Serveis Territorials
  • Un representant de cada grup municipal
  • Un màxim de tres representants d’entitats del poble (Una entitat cultural, una entitat esportiva i una entitat d’altra naturalesa)
  • Quatre ciutadans a títol individual
  • El/la tècnic/a de Joventut
  • El/la tècnic/a de Participació, que tindrà veu però no vot.

Pel que fa a la ciutadania i a les entitats, les persones interessades tenen fins al 22 de març per presentar-se. En el cas que les sol·licituds siguin superiors al nombre de places, es farà un sorteig obert a tothom el 23 de març a les 12 h del migdia a la sala de plens.

Està previst que la primera reunió de la Comissió ja es faci el 25 de març a les 18 h, també a la sala de plens.

Les persones interessades a presentar-se ho poden fer per correu electrònic al vlrn.participacio@vallirana.cat o presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Les dades que cal indicar són: nom i cognoms, edat, correu electrònic, i detallar si es presenta a títol individual o en representació d’alguna de les entitats locals.

Darrera actualització: 11.03.2026 | 09:08